Weer naar Afrika - Reisverslagen van Teuntje de Glee - WaarBenJij.nu Weer naar Afrika - Reisverslagen van Teuntje de Glee - WaarBenJij.nu

Weer naar Afrika

Voor mijn afstudeeronderzoek zal ik veldwerk doen in de buurt van Moshi, in het noorden van Tanzania. Ik zal data verzamelen over determinanten van therapietrouw bij mensen mensen met HIV en meedraaien in het grotere onderzoeksproject waar mijn onderzoek deel van uitmaakt.

Recente Reisverslagen:

22 Juli 2010

Zo gewoon?!

15 Juni 2010

Omdat ik niet in een plaggenhut zit...

05 Mei 2010

Babati: impressies van een weekend 'uit'

12 April 2010

Op veler verzoek: Aan het werk :-)

22 Maart 2010

De fiets, de bus en de rolstoel
Teuntje

Voor de master international development studies aan Wageningen Universiteit zal ik ongeveer vier maanden stage lopen bij Dorcas. Het grootste deel van de tijd zal ik doorbrengen bij de projecten die zij doen in Zuid Afrika. Ik zal me bezighouden met projecten over HIV/AIDS en het communicatiemateriaal dat daarbij gebruikt wordt.

Actief sinds 30 Maart 2008
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 35990

Voorgaande reizen:

24 Februari 2014 - 24 Februari 2014

Werken in Zuid Soedan

16 Februari 2010 - 23 Juli 2010

Weer naar Afrika

23 Augustus 2008 - 14 December 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: