Mijn eerste reis - Reisverslagen van Teuntje de Glee - WaarBenJij.nu Mijn eerste reis - Reisverslagen van Teuntje de Glee - WaarBenJij.nu

Mijn eerste reis

Voor de master international development studies aan Wageningen Universiteit zal ik ongeveer vier maanden stage lopen bij Dorcas. Het grootste deel van de tijd zal ik doorbrengen bij de projecten die zij doen in Zuid Afrika. Ik zal me bezighouden met projecten over HIV/AIDS en het communicatiemateriaal dat daarbij gebruikt wordt.

Recente Reisverslagen:

21 December 2008

Zuid Afrika door andere ogen en van de andere kant

27 November 2008

Zimbabwe: een andere wereld

03 November 2008

Hoogte- en dieptepunten

16 Oktober 2008

Inspanning en ontspanning: St Francis en omstreken

29 September 2008

Einde en een nieuw begin
Teuntje

Voor de master international development studies aan Wageningen Universiteit zal ik ongeveer vier maanden stage lopen bij Dorcas. Het grootste deel van de tijd zal ik doorbrengen bij de projecten die zij doen in Zuid Afrika. Ik zal me bezighouden met projecten over HIV/AIDS en het communicatiemateriaal dat daarbij gebruikt wordt.

Actief sinds 30 Maart 2008
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 35988

Voorgaande reizen:

24 Februari 2014 - 24 Februari 2014

Werken in Zuid Soedan

16 Februari 2010 - 23 Juli 2010

Weer naar Afrika

23 Augustus 2008 - 14 December 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: